Suzuki DF115BTGL
Електронне керування
Керування підвісним мотором з пульту дистанційного керування здійснюється електронним сигналом по проводам, а не через традиційні механічні тросики.Переваги
Плавне перемикання передач і стійка робота мотора
Легкий монтаж
Збільшена економія палива
Розкіш дистанційного керування
Легке технічне обслуговування
Розроблені з розрахунком на легке технічне обслуговування з вигодою для користувачів
Переваги: Масляний фільтр з легким доступом: можна замінювати, просто знявши верхню кришку
Піддон для збору витоків оливи: встановлюється навколо масляного фільтра для збору оливи, яка витікає під час заміни фільтра
Покажчик рівня оливи: може використовуватися зі шлангом для заливання оливи діам. 15
Поліпшена конструкція редуктора
Завдяки оптимізації масляного каналу редуктора, ведуча шестерня, що обертається, створює негативний тиск і сприяє циркуляції трансмісійної оливи.
Переваги:Така конструкція знижує температуру трансмісійної оливи і таким чином сприяє збільшенню строку служби ведучої шестерні.
Характеристики
Модель DF115BGTL Рекомендована висота транця, мм 511 Система пуску Електростартер Вага, кг 190 Тип двигуна 16-клапанний з двома верхніми розподільними валами (DOHC) Система подачі пального Багатоточкове послідовне електричне впорскування пального Кількість циліндрів 4 Робочий об’єм, см³ 2,045 Діаметр × хід поршня, мм 86 x 88 Максимальна потужність, кВт 84.6 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5000-6000 Керування Електронне Місткість маслозбірника, л 5.5 Система запалювання Повністю напівпровідникового типу Генератор 12В 40A Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Підсилювач диферента і нахилу Передатне число 2.59:1 Перемикання передач Передній хід-нейтраль-задній хід Вихлопна система - Вибір гребного ґвинта (крок) 15"-25"(RR), 17"-23"(CR), всі гребні ґвинти – 3-лопатеві