Suzuki DF115BTL
Легке технічне обслуговування
Розроблені з розрахунком на легке технічне обслуговування з вигодою для користувачівПеревагиМасляний фільтр з легким доступом: можна замінювати, просто знявши верхню кришкуПіддон для збору витоків оливи: встановлюється навколо масляного фільтра для збору оливи, яка витікає під час заміни фільтраПокажчик рівня оливи: може використовуватися зі шлангом для заливання оливи діам. 15
Поліпшена конструкція редуктора
Завдяки оптимізації масляного каналу редуктора, ведуча шестерня, що обертається, створює негативний тиск і сприяє циркуляції трансмісійної оливи.ПеревагиТака конструкція знижує температуру трансмісійної оливи і таким чином сприяє збільшенню строку служби ведучої шестерні.
Система впуску повітря нової конструкції
Переглянута структура впуску повітряПеревагиЗабезпечує кращу вихідну потужність двигунаПокращує здатність видаляти воду з повітря, яке поступає в кожух двигунаЗнижує температуру повітря на впуску
Характеристики
Модель DF115BTL Рекомендована висота транця, мм 508 Система пуску Електростартер Вага, кг 188 Тип двигуна 16-клапанний з двома верхніми розподільними валами (DOHC) Система подачі пального Багатоточкове послідовне електричне впорскування пального Кількість циліндрів 4 Робочий об’єм, см³ 2,045 Діаметр × хід поршня, мм 86 x 88 Максимальна потужність, кВт 84.6 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5000-6000 Керування Механічне Місткість маслозбірника, л 5.5 Система запалювання Повністю напівпровідникового типу Генератор 20A/700rpm , 40A/6000rpm Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Підсилювач диферента і нахилу Передатне число 2.59:1 Перемикання передач Передній хід-нейтраль-задній хід Вихлопна система - Вибір гребного ґвинта (крок) 15"-25" (RR), 17"-23" (CR), всі гребні ґвинти – 3-лопатеві