Suzuki DF150APX
Паливоекономічні
У поєднанні з нашою технологією Lean Burn (система контролю спалювання збідненої паливної суміші), системою напівпрямого впуску та високоефективним ступенем стиску 10,2:1 ці нові підвісники забезпечують екологічно чисту, ефективну потужність. У порівнянні з нинішніми моделями 175 і 150, модель DF175A є на 14% паливоекономічнішою, а модель DF150A демонструє зменшення витрати пального на 7%, що значно скорочує ваші витрати біля паливного причалу.
Потужні
З підвищеним крутним моментом (на 3,1% у моделі DF150A і на 2,7% у моделі DF175A), а також зі зміщеним повідним валом (технологія Suzuki, яка вже довела свою ефективність), конструкція якого уможливлює двоступеневе пониження передатного числа, ці нові підвісні мотори виробляють більше потужності по всьому діапазону обертів. Навіть на важчих, повністю навантажених човнах обидві моделі – DF150A і 175A – піднімають ходові якості судна на наступний рівень.
Швидке прискорення
Відтепер і на DF150A, і на DF175A використовується такий самий блок циліндрів, що й на нашій популярній моделі DF200A. Більший робочий об’єм та покращена механічна конструкція поєдналися, щоб забезпечити швидше прискорення, як з місця, так і в діапазоні середніх обертів. Ми задовольняємо бажання наших клієнтів, покращуючи робочі характеристики наших підвісних моторів та підвищуючи економію палива.
Надійні
Ці нові підвісні мотори повною мірою використовують перевірену досвідом неперевершену технологію 4-тактних двигунів Suzuki, щоб забезпечувати надійну роботу від сезону до сезону. Кисневий датчик покращує ККД двигуна, а система виявлення води Suzuki допомагає захищати мотор від шкідливих наслідків, які може спричинити неякісне пальне, наприклад, погане згоряння, менша вихідна потужність та корозія.*Дані, що використовуються в інформації про цей продукт, були отримані шляхом внутрішніх випробувань, що проводилися в однакових умовах. Результати можуть відрізнятися в залежності від умов експлуатації.
Характеристики
Модель DF150APX Ціна – Рекомендована висота транця, мм 635 Система пуску Електрична Вага, кг *1 240 Тип двигуна 16-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC) Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального Кількість циліндрів 4 Робочий об’єм, см³ 2,867 Діаметр × хід поршня, мм 71 × 68 Максимальна потужність, кВт 110.3 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,000-6,000 Керування Механічне Місткість маслозбірника, л 8.0 Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 Система запалювання Повністю напівпровідникового типу Генератор 12V 44A Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Підйом й нахил мотора з електропідсилювачем Передатне число 2.50:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня) Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта Вибір гребного ґвинта (крок)
Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві15"-27.5"(R/R), 17"-26"(C/R) *2