Suzuki DF9,9BS
Паливна ефективність
Підвісні човнові мотори Suzuki DF20A та DF9.9B претендують на звання перших у світі чотиритактних моторів з безакумуляторним електронним впорскуванням у кожному зі своїх класів потужності. Використовуючи всі нові компоненти системи подачі пального, розроблені меншими й легшими, ніж у будь-якій попередній системі, інженерам Suzuki вдалося створити найлегший чотиритактний мотор у класі 20 та 9,9 к.с., а завдяки застосуванню в їхній конструкції перевіреної технології Lean Burn Control (контроль спалювання збідненої паливної суміші) від Suzuki ці підвісні мотори забезпечують значну економію палива та зменшують викиди у всьому робочому діапазоні.
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші
Чотиритактні мотори Suzuki справедливо славляться своєю паливною ефективністю та технологією, що дозволяє долати більші відстані з меншою витратою пального.
Ефективніша робота з нижчим рівнем викидів
Компанія Suzuki використовує ряд своїх передових технологій для забезпечення екологічно чистої й більш ефективної роботи мотора, яка відповідає стандартам Директиви для прогулянкових суден (RCD) – Директиви 2003/44ЕС Європейського парламенту й Ради, й отримала оцінку «три зірки» від Каліфорнійської Ради з охорони повітряних ресурсів (CARB).
Характеристики
Модель DF9,9BS Рекомендована висота транця, мм 381 Система пуску Ручна Вага, кг 44 Тип двигуна OHC Система подачі пального Безакумуляторне багатоточкове послідовне впорскування Кількість циліндрів 2 Робочий об’єм, см³ 327 Діаметр × хід поршня, мм 60.4 × 57 Максимальна потужність, кВт 7.3 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 4,700-5,700 Керування Механічне Місткість маслозбірника, л 1.0 Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 Місткість паливного бака, л 12 Система запалювання Цифрова конденсаторна система запалювання (CDI) Генератор 12V 6A Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Ручне підняття й нахил Передатне число 2.08:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня) Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта Вибір гребного ґвинта (крок) 7"-12"