Мотор Tohatsu M3.5 В2S
Човновий мотор Tohatsu M 3.5 B2S. Корпус двигуна виготовлений зі спеціального алюмінієвого сплаву, внутрішнє покриття системи водоохолодження - цинкове, це забезпечує максимальний захист від корозії. Виконані з нержавіючої сталі вузли Водопомпи забезпечують високу антикорозійну стійкість в морській воді. Tohatsu M 3.5 B2S обладнаний мікропроцесорною електронною системою запалювання CD, мотор має прекрасну керованість (форвард - реверс) за допомогою розвороту на 360 градусів, вбудований паливний бак 1.4 л, страхувальний талреп, нейтральну швидкість і інші переваги, властиві всім підвісним 2-х тактним човновим моторам Tohatsu Corporation®. Tohatsu M 3.5 B2S це відмінний вибір для рибалки з невеликим човном.
Характеристики Tohatsu M3.5 S
Потужність – 3,5 к.с.
Тактність двигуна - 2-х тактний
Висота транця (довжина ноги двигуна) – 381 мм.
Вага двигуна – 13 кг
Кількість циліндрів – 1
Робочий об'єм двигуна – 74,6 куб. см.
Максимальні обороти за хвилину - 4200-5300
Оберти холостого ходу на передній передачі - 1000
Оберти холостого ходу на нейтральній передачі - 1300
Діаметр/хід поршня - 47×43 мм
Гребний гвинт - трилопатевий
Крок гвинта - 4,5" - 7,0"
Тип паливної системи – карбюратор
Тип палива – А-95
Паливний бак вбудований - 1,4 л
Максимальна витрата палива – 1,7 л
Система змащення - паливна суміш, попередньо змішана
Пропорції змішування палива – 50:1
Олія - TCW-III
Об'єм олії в редукторі - 0,18 л
Система охолодження – примусове водяне охолодження
Система запалювання – маховик магнето CD запалювання (BTDC20°)
Свічка запалювання - NGK BP6HS-10 або BPR6HS-10
Передачі: вперед, нейтраль, (задня - румпель (360 °))
Передатне відношення - 13:28 (2,15)
Пуск двигуна - (стартер) ручний
Тип керування - ручне
Механізм підйому двигуна - ручний