Suzuki DT40WL
Міцність конструкції для руху по мілководдю
Муфта, нижня панель і верхня панель водяної помпи посилені зміцненим хромовим покриттям для збільшення міцності конструкції на випадок контакту з піском або гряззю.
Вихлоп через маточину ґвинта
На додачу до безшумної роботи, система вихлопу через маточину ґвинта забезпечує більшу ефективність вихлопу, що сприяє кращому згорянню пального та швидшому прискоренню. Серед інших переваг – зменшення втрат потужності та чудова робота мотора у високошвидкісному режимі.
Програмована система регулювання нахилу (для керування по мілководдю)
На підвісних моторах встановлено програмовану систему регулювання нахилу, яка забезпечує легке, триступеневе налаштування кута нахилу підвісника під час руху по мілководдю. Система оснащена блокіратором зворотного нахилу, який автоматично спрацьовує, коли двигун повертається в нормальний робочий стан, щоб не допустити відкидання мотора.
Система впуску з кільцевою подачею повітря
Куполоподібні поршні та головки циліндрів сприяють кращому наповненню циліндра паливно-повітряною сумішшю та більш інтенсивному вихлопу з циліндра, покращуючи як згоряння пального, так і потужність на кожному такті. Завдяки цьому двотактні мотори Suzuki мають кращу паливоекономічність, більшу потужність на см³ та кращі загальні характеристики.
Характеристики
Модель DT40WL Рекомендована висота транця, мм 508 Система пуску Ручний стартер Вага, кг 75 Тип двигуна 2-тактний, 2-циліндровий Робочий об'єм, см³ 696 Діаметр × хід поршня, мм 79×71 Максимальна потужність, кВт 29.4 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв 5,000-5,600 Місткість паливного бака, л 25 Рекомендоване пальне Бензин мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 Система запалювання Suzuki P.E.I. (безконтактне електронне запалювання) Генератор 12В 80Вт (за додатковим замовленням) Керування Румпель Спосіб регулювання кута нахилу Ручне підняття й нахил Співвідношення суміші пальне/олива 50:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня) Передатне число 2.09:1 Вибір гребного ґвинта (крок) 11-1/2×9, 11-1/2×10, 11-1/2×11, 11-5/8×12, 11-1/2×13, 11-3/8×14, 11-1/4×15, 11-1/8×16, 11×17 Захист приводу Гумова втулка